Pri kúpe nafukovacej reklamy dôležitú časť zohráva výber správneho dodávateľa - ideálne výrobcu, ktorý dokáže Vaše produkty dodať uprevené na mieru. Nákup reklamného nafukovadla je investícia na 3-8 rokov minimálne, nie je to zadanie inzercie do časopisu alebo uverejnenie reklamy na billboarde...
Preto, pri výbere dodávateľa zvážte nasledovné body, hlavne či:
1. ponúka dodávateľ viacero veľkostí, prevedení a modelov, zákazkovú výrobu cena, ktorú Vám poslal ako základnú už zahŕňa potlač, príslušenstvo, úpravy
2. má verejne dostupné referencie na webe alebo na sociálnych sieťachaké sú jeho dodacie lehoty a či ich skutočne vie garantovaťaké materiály používa a či sú ozaj určené na výrobu nafukovadiel
3. umožňuje Vám dodávateľ osobité úpravy a zákazkové spracovanie bez navýšenia ceny
4. poskytuje servis, dodáva opravné sadydodáva k nafukovacej reklame príslušenstvo napr. kompresor, úložný / prenosný vak, návodkoľko je jeho ponúkaná záruka
Ďalej zhodnoťte:
1. má dodávateľ webovú stránku, ktorá informuje o cenách produktov základných verzií
2. poskytol Vám dodávateľ štandardný cenník alebo má on-line katalóg s cenníkomje dodávateľ firma so skúsenosťami, ktorá predáva na profesionálnej úrovni, alebo Vám píše niekto akoby predával cez inzerát
NÁŠ TIP:
Ak niekto ešte v tejto dobe ohovára konkurenciu, používa starodávne argumenty typu: "konkurencia to vozí z Číny alebo z Poľska", následne Vám ani nevie dať cenník základných verzií svojich produktov, ale napriek tomu tvrdí, že "dodáva top kvalitu na trhu", tak je to s najväčšou pravdepodobnosťou špekulantská firma, ktorý sa Vás iba snaží pripraviť o značnú čiastku peňazí, aby ste u neho kúpili to isté /alebo menej/ ako má konkurencia, ale za podstatne vyššiu sumu...a Vy potom do poslednej chvíľe nebudete vedieť, čo a od koho kupujete a začo ste zaplatilI...
Comments